مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 08:352023-03-12فرهنگي

راننده کامیونی که رابین هود شد/ در تئاتر هم حرف مردم را می زنم


اشکان درویشی کارگردان نمایش «فیش آباد» با اشاره به مضمون انتقادی این اثر نمایشی عنوان کرد تلاش می کند چه به عنوان مجری تلویزیون و چه به عنوان کارگردان حرف مردم و دغدغه هایشان را مطرح کند.

- اشکان درویشی کارگردان نمایش فیش آباد با اشاره به مضمون انتقادی این اثر نمایشی عنوان کرد تلاش می کند چه به عنوان مجری تلویزیون و چه به عنوان کارگردان حرف مردم و دغدغه هایشان را مطرح کند.

اشکان درویشی کارگردان نمایش فیش آباد که این روزها در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است با اشاره به استقبال رضایت بخش مخاطبان از نمایش درباره این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: این نمایش هرشب به بچه های کار تقدیم می شود و بخشی از درآمد هر شب از اجرا نیز به یکی از بچه هایی که مهمان نمایش ما بوده، اهدا می شود که همین کار در میزان استقبال مخاطبان نیز تاثیر داشته و باعث دیده شدن بیشتر نمایش شده است.

تعدادی از این بچه ها تحت پوشش موسسه خیریه بچه های بهشتی هستند که مجری طرح این نمایش نیز هست و برخی دیگر از بچه ها را هم از سر چهارراه پیدا و برای دیدن نمایش دعوت می کنیم.

البته افراد گروه قبل از دعوت از این بچه ها تحقیقاتی درباره شرایط زندگی آنها می کنند و با خانواده هایشان تماس می گیرند و یا آدرس محل سکونتشان را پیدا می کنند تا مطمئن شوند کودکی را که واقعاً نیازمند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راننده کامیونی که رابین هود شد/ در تئاتر هم حرف مردم را می زنم

راننده کامیونی که رابین هود شد/ در تئاتر هم حرف مردم را می زنم