مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 23:002023-03-15سياسي

اولین خانه محیط زیست اهواز افتتاح شد


اولین خانه محیط زیست اهواز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و محیط زیست خوزستان به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر امروز چهارشنبه اولین خانه محیط زیست اهواز با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و محیط زیست خوزستان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح شد.

حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این آیین با بیان اینکه حضور محیط زیست در بسیاری از عرصه ها دیده می شود، اظهار کرد: معتقدم اگر از ناحیه مدیران ارشد استان و کشور توجه جدی به محیط زیست شود، آن موقع می توانیم بگوییم خوزستان و اهواز زیبایی خواهیم داشت.

وی به نقش مهم و تأثیرگذار رسانه در حوزه های مختلف از جمله محیط زیست اشاره کرد و افزود: اگر رسانه درست و در مسیر خود یک مسئله ای را پیگیری کند، می تواند به موفقیت برسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بر ضرورت برگزاری اتاق خبر شورای اطلاع رسانی با حضور مدیرکل محیط زیست استان و اصحاب رسانه تاکید کرد و ادامه داد: در این جلسه می توان با کمک رسانه ها نسبت به انجام فعالیت های حوزه محیط زیستی اقدام کرد.

حجت الاسلام کلاه کج با اشاره به اینکه سمن ها و انجمن های بسیاری در حوزه محیط زیست فعال هستند که باید با کمک آنها یک سری کارهای مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین خانه محیط زیست اهواز افتتاح شد

اولین خانه محیط زیست اهواز افتتاح شد