مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 21:502023-03-18سياسي

نظام آموزش و پرورش باید دسیسه های دشمنان را پیش بینی کند


بجنورد_ استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال جنگ روانی است، گفت: نظام آموزش و پرورش باید همیشه هوشیار بوده و دسیسه های دشمن را پیش بینی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حسین نژاد عصر شنبه در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان شمالی در سال جاری اظهار داشت: دشمن به دنبال جنگ روانی است و در همین راستا جامعه هدف خود را دانش آموزان و دانشجویان قرار داده است لذا نظام آموزش و پرورش باید همیشه هوشیار بوده و دسیسه های دشمن را پیش بینی کند.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به مسمومیت های اخیر دانش آموزان افزود: معلمان باید علاوه بر آموزش های دفاعی و حوادث طبیعی دیگر آموزش هایی همانند کاهش استرس در مدارس و دانش آموزان را مدنظر قرار دهند.

وی در ادامه به مقام و منزلت معلمان اشاره کرد و گفت: حرفه معلمی افتخاری بزرگ و برخوردار از شرافت و منزلتی والاست و معلمان پرچمدار عرصه علم آموزی و اسباب نجات بشریت از گرداب جهل هستند.

حسین نژاد در ادامه با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی در مدارس تعیین شده استان باید با اولویت معلمان و فرهنگیان باشد خاطرنشان کرد: اسکان افراد غیر از معلمان نیز بلامانع است چرا که این استان به باب الرضا مشهور بوده و امید است تا خاطره خوشی در ذهن آنها ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام آموزش و پرورش باید دسیسه های دشمنان را پیش بینی کند

نظام آموزش و پرورش باید دسیسه های دشمنان را پیش بینی کند