مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 09:002023-03-11اقتصادي

افزایش قبوض برق و گاز از سوی وزارت نیرو خلاف قانون است/ مجلس رسیدگی می کند


یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ماموریت رییس مجلس به کمیسیون انرژی در خصوص افزایش قیمت قبوض گاز و برق در برخی مناطق، کمیسیون بررسی همه جانبه ای را خواهد داشت تا آنچه که به صلاح مردم است رقم بخورد.

- یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ماموریت رییس مجلس به کمیسیون انرژی در خصوص افزایش قیمت قبوض گاز و برق در برخی مناطق، کمیسیون بررسی همه جانبه ای را خواهد داشت تا آنچه که به صلاح مردم است رقم بخورد.

احمد مرادی در گفت وگو با ایسنا، درباره ماموریت رییس مجلس به کمیسیون انرژی برای پیگیری علت افزایش چشمگیر قبوض برق و گاز خانگی در برخی از مناطق کشور، با بیان اینکه خیلی خوشحال هستیم از اینکه شخص رییس مجلس نسبت به این موضوع ورود پیدا کرد، اظهار داشت: تعداد زیادی از مردم به نمایندگان خود در خصوص افزایش قبوض برق و گاز مراجعه داشتند و به وفور در حوزه انتخابیه بنده نیز این گلایه وجود دارد چراکه ما در منطقه گرمسیر هستیم و مردم در منطقه گرمسیر به نسبت سایر مناطق هم آب بیشتری مصرف می کنند و هم از برق بیشتری استفاده می کنند.

برخی از قبوض گاز و برق با درآمد مردم همخوانی ندارد وی در ادامه اظهار کرد: در مناطق سردسیر نیز در فصل زمستان طبیعتا مردم گاز بیشتری نسبت به سایر مناطق استفاده می کنند و این خانوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قبوض برق و گاز از سوی وزارت نیرو خلاف قانون است/ مجلس رسیدگی می کند

افزایش قبوض برق و گاز از سوی وزارت نیرو خلاف قانون است/ مجلس رسیدگی می کند