مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 11:052023-03-04سياسي

مجوز مجلس به دولت برای مشارکت بخش خصوصی در تکمیل پروژه های عمرانی


نمایندگان مجلس در مصوبه ای به وزارتخانه ها و سایر دستگاههای اجرایی و شهرداری ها اجازه دادند تا از ظرفیت بخش خصوصی و غیردولتی برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی استفاده کنند.

- نمایندگان مجلس در مصوبه ای به وزارتخانه ها و سایر دستگاههای اجرایی و شهرداری ها اجازه دادند تا از ظرفیت بخش خصوصی و غیردولتی برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز(شنبه) و در ادامه بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1402، بندهای الف و ب تبصره 4 مربوط به مشارکت با بخش غیردولتی برای اجرای طرح ها را تصویب کردند.

الف- به وزارتخانه ها و سایر دستگاههای اجرایی و شهرداری ها اجازه داده می شود با استفاده از روشهای مشارکت عمومی و خصوصی با رعایت قانون برگزاری مناقصات مصوب 1383 نسبت به اجرا، تکمیل و بهره برداری از طرح(پروژه) های تملک دارایی های سرمایه ای با بخش خصوصی و غیردولتی اقدام نموده و تا ده درصد (10%) از سرجمع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای مربوط به هر دستگاه اجرایی را صرف تأمین منابع برای مشارکت در این طرح (پروژه )ها کند.

1- تعیین قیمت تکلیفی و تعرفه گذاری برای محصول طرح (پروژه) توسط دولت ممنوع و از شمول تعرفه گذاری مندرج در قوانین و مقررات عام و خاص مستثنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مجلس به دولت برای مشارکت بخش خصوصی در تکمیل پروژه های عمرانی

مجوز مجلس به دولت برای مشارکت بخش خصوصی در تکمیل پروژه های عمرانی