مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 18:422023-03-02بين الملل

حمله توپخانه ای ارتش صهیونیستی به یک مقر ارتش سوریه


منابع محلی در استان قنیطره در جنوب سوریه از حمله توپخانه ای رژیم صهیونیستی به یک مقر ارتش سوریه که تلفاتی در پی نداشت، خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع محلی در استان قنیطره واقع در جنوب سوریه امروز (پنج شنبه) خبر دادند که یک دستگاه تانک مرکاوا متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی با سه گلوله یک مقر ارتش سوریه را هدف قرار داده است.

به نوشته وبگاه عنب بلدی، این اتفاق در روستای بئر عجم در جنوب قنیطره و مشرف به بلندی های جولان اشغالی رخ داد و تانک ارتش صهیونیستی که در بالای یک تپه در بخش اشغالی جولان و در غرب روستای بریقه و بئر عجم مستقر شده بود با سه گلوله یک مقر ارتش سوریه را هدف قرار داد که تلفاتی در پی نداشت.

طبق این گزارش حمله زمانی اتفاق افتاد که تعدادی از نیروهای ارتش سوریه در حال حرکت به سمت مقر برج الزراعه که تیپ 90 ارتش سوریه در آن مستقر است بودند.

روز گذشته نیز هواپمیاهای نظامی رژیم صهیونیستی اقدام به پخش اعلامیه هایی کردند که روی آن نوشته شده بود: هرگز ادامه حضور حزب الله در پایگاه تل الحاره و هرگونه همکاری با آن را تحمل نخواهیم کرد .

این اعلامیه ها به وضوح نشان از این دارد که صهیونیست ها همچنان از حضور نیروهای مقاومت حزب الله در نزدیکی جولان وحشت دارند و علی رغم ادعاهای گذشته این منطقه در حال تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله توپخانه ای ارتش صهیونیستی به یک مقر ارتش سوریه

حمله توپخانه ای ارتش صهیونیستی به یک مقر ارتش سوریه