مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 09:352023-03-14اجتماعي

توقف نوبت گیری سنجش سلامت نوآموزان/ آغاز دور جدید ثبت نام ها از اول فروردین


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه سامانه نوبت گیری سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان که از چندی پیش آغاز شده بود، از هشتم اسفندماه به این سو غیرفعال شده است گفت: - رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه سامانه نوبت گیری سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان که از چندی پیش آغاز شده بود، از هشتم اسفندماه به این سو غیرفعال شده است گفت: به والدین اعلام کردیم که سامانه نوبت دهی از اول فروردین مجدد فعال می شود و تا پایان سال تحصیلی جاری ادامه دارد.

حمید طریفی حسینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سامانه نوبت گیری سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان که از چندی پیش آغاز شده بود، از هشتم اسفندماه به این سو غیرفعال شد اظهار کرد: این امر به علت مباحث مالی انتهای سال و امور باقی مانده داخلی سازمان انجام شد.

وی افزود: به والدین اعلام کردیم که سامانه نوبت دهی از اول فروردین مجدد فعال می شود و تا پایان سال تحصیلی جاری ادامه دارد.

البته اگر کسی نتوانست در این تاریخ به پایگاه ها مراجعه کند در تابستان هم امکان سنجش اضطراری برای جاماندگان وجود دارد.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی درباره میزان استقبال خانواده ها از سنجش سلامت سال تحصیلی آتی در دو سه ماه گذشته گفت: اکنون در یک دوره گذار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف نوبت گیری سنجش سلامت نوآموزان/ آغاز دور جدید ثبت نام ها از اول فروردین

توقف نوبت گیری سنجش سلامت نوآموزان/ آغاز دور جدید ثبت نام ها از اول فروردین