مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 09:552023-03-14اقتصادي

مردم میوه با کیفیت می خواهند/برخورد جدی با متخلفان بازار


دسترسی مردم به میوه با کیفیت حق آنهاست و تعزیرات حکومتی توزیع میوه از میدان تره بار اصلی تا میادین شهرداری را با اولویت بررسی می کند.

- رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دسترسی مردم به میوه با کیفیت حق آنهاست و تعزیرات حکومتی توزیع میوه از میدان تره بار اصلی تا میادین شهرداری را با اولویت بررسی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، گشت تعزیرات حکومتی با حضور احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی امروز برای نظارت بر میوه شب عید به میادین تره بار رفت اما در بررسی ها مشاهده شد که برخی واحدها، میوه خوب را در انبارها نگهداری می کنند و میوه های ضعیف و درجه دو و سه را با قیمت مصوب به مردم عرضه می کنند.

اصانلو ضمن هشدار به سودجویان گفت: با توجه به نیاز مردم و سهل بودن مراجعه به واحدهای صنفی تره بار برای مرتبه اول به هشدار و تذکر اکتفا شد اما همان طور که اعلام کردیم کاسبی سودجویان در بازار شب عید کساد می شود و حتماً مجدداً از این واحدها نظارت انجام و در صورت مشاهده تخلف، نصب پارچه و پلمپ واحد انجام می شود.

بر اساس اعلام بازرسان حاضر در گشت به برخی از واحدها که میوه های با کیفیت را با گران فروشی 10 هزار تومانی به مردم عرضه می کردند؛ ضمن اصلاح قیمت، تذکره های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم میوه با کیفیت می خواهند/برخورد جدی با متخلفان بازار

مردم میوه با کیفیت می خواهند/برخورد جدی با متخلفان بازار