مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 15:402023-03-11فرهنگي

برنامه های فرهنگی و هنری کانون های مساجد متحول می شود


رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از برنامه های تحولی این مجموعه در آغاز دهه چهارم تاسیس خود خبر داد و گفت: تا به امروز 15هزار کانون فعالیت های خود را بروز کردند و سایر کانون ها در حال اقدام هستند.

- رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از برنامه های تحولی این مجموعه در آغاز دهه چهارم تاسیس خود خبر داد و گفت: تا به امروز 15هزار کانون فعالیت های خود را بروز کردند و سایر کانون ها در حال اقدام هستند.

کانون ها در بخش سرود، کتابخوانی، فیلم، اوقاف فراغت و المیپاد بچه های مسجد در حال ارزیابی هستند, خوشبختانه 7800 کانون آثارشان ثبت شده است که فعالیت شان قابلیت ارزیابی دارد.

همچنین 4800 گروه سرود داریم که آثارشان را ارسال کرده و در حال ارزیابی هستند و نیاز به مجوز دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین کمال الدین خداداده -رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور- در نشست خبری سی امین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد که در محل نشست های این ستاد برگزار شد با اشاره به اینکه سی امین سال تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد نقطه عطفی برای فعالیت های این مجموعه است، اظهار کرد: در طول این سه دهه ستاد فهما فراز و فرودهای زیادی را تجربه کرده است و شاید امروز همه متولیان فرهنگ و حکمرانی کشور به این نقطه رسیده اند که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی و هنری کانون های مساجد متحول می شود

برنامه های فرهنگی و هنری کانون های مساجد متحول می شود