مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 10:572023-03-13سياسي

آغاز دیدار با 5 هزار خانواده شهید در شهرستان های استان تهران


آیین دیدار با 5 هزار خانواده شهید به طور همزمان توسط 835 تیم در شهرستان های استان تهران آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، آیین افتتاحیه دیدار با 5 هزار خانواده شهید در شهرستان های استان تهران به مناسبت روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا، صبح امروز در اداره کل بنیاد شهید شهرستان های تهران برگزار شد.

  عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های تهران، حسین نصرالله معاون مدیرکل بنیاد شهید، سرهنگ قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری و جمعی دیگر از مسؤولان در این آیین حضور داشتند.

همچنین ارتباط ویدئو کنفرانس با اداره بنیاد شهید شهرستان های تهران برقرار شد و فرمانداران، ائمه جمعه و مسؤولان شهرستان ها به صورت وبیناری در این آیین شرکت کردند و سپس دیدار از خانواده شهدا همزمان در سرتاسر استان با رمز یا حسین(ع) آغاز شد.

عباس جوهری معاون استاندار در این آیین اظهار کرد: پرداختن به خانواده شهدا تکلیفی است که همه مسؤولان باید آن را انجام دهند و باید سعی کنیم در تمام طول سال به خانواده معزز شهدا رسیدگی کنیم.

وی با بیان اینکه درنظام خلقت عالم هیچ چیزی بی دلیل نیست، گفت: مقام والای شهادت، خواسته همه انبیا و اولیای الهی بوده است و لذا شهدا بالاترین و بهترین مقام را کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دیدار با 5 هزار خانواده شهید در شهرستان های استان تهران

آغاز دیدار با 5 هزار خانواده شهید در شهرستان های استان تهران