مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 10:252023-03-13پزشكي

حفظ کرامت انسان ها در دستور کار هیئت های رسیدگی به تخلفات دانشگاه قرار دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تاکید بر این که توجه به رویکردی مبتنی بر حفظ کرامت افراد در دستور کار اعضای هیئت رسیدگی به تخلفات دانشگاه است، - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تاکید بر این که توجه به رویکردی مبتنی بر حفظ کرامت افراد در دستور کار اعضای هیئت رسیدگی به تخلفات دانشگاه است، گفت: جو حاکم بر این کمیته ها وحدت کلام با نگاهی مهرورزانه و مبتنی بر آسیب شناسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در دیدار پایان سال با اعضا و مدیران هیئت تخلفات کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این که اعضای هیئت رسیدگی به تخلفات دانشگاه افرادی مجرب، صاحب اندیشه و با تجربه هستند، اظهار کرد: این مرکز مزین به حضور افرادی است که از کفایت، تجربه و دانش کافی برخوردارند.

وی با اشاره به جایگاه ممتاز اعضای هیئت تخلفات دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی افزود: زمینه اجرایی، شناخت عمیق و بینش متعالی اعضای این هیئت ها و در نتیجه برون دادهای مناسب آن مهر تاییدی بر برتری و کفایت فعالیت های اعضای هیئت رسیدگی به تخلفات دانشگاه دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران توجه به سازوکارهای فرآیند محور و نگاه توسعه ای دانشگاه بر مبنای سرمایه نیروی انسانی را بخشی از فعالیت های هیئت های مذکور عنوان کرد و از زحمات یکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ کرامت انسان ها در دستور کار هیئت های رسیدگی به تخلفات دانشگاه قرار دارد

حفظ کرامت انسان ها در دستور کار هیئت های رسیدگی به تخلفات دانشگاه قرار دارد