مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 17:102023-03-14سياسي

در شورای اداری شهرستان آبیک چه گذشت؟


در شورای اداری شهرستان آبیک موضوعات مختلفی از سوی مسئولان، مطرح و بخشی از اقدامات انجام شده امسال تشریح، برنامه های سال آینده اعلام و تذکرات لازم داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، جلسه شورای ادارای شهرستان آبیک ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک در این جلسه با اشاره به پیشرفت بیش از 90 درصدی پروژه پل راه آهن آبیک-قشلاق پس از  پیگیری های مستمر به همراه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک برای این پروژه 10 ساله و ابراز امیدواری برای تکمیل و افتتاح این پروژه در ماهه نخست سال آینده اظهار کرد: چهار پل دیگر راه آهن شهرستان هم که سالهاست احداث آنها به تعویق افتاده که اگر مشکلی  ایجاد نشود دو پل در سه ماهه نخست سال آینده به نتیجه می رسد.

وی با اشاره تکمیل پروژه 10 ساله تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک تا یک ماه آینده افزود: این پروژه حدود سه سال رها شده بود که مسئولان قضایی شهرستان آبیک اعم از رییس دادگستری و دادستان در پیگیری برای تکمیل این پروژه بسیار مساعدت کردند که علاوه بر تصفیه خانه، پساب آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

جدیت شورای تامین در جلوگیری از تضیبع حق مردم فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: در خصوص حوزه بهداشت و درمان معضلاتی وجود داشت و در زمینه بیمارستان دولتی شهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شورای اداری شهرستان آبیک چه گذشت؟

در شورای اداری شهرستان آبیک چه گذشت؟