مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 22:102023-03-05سياسي

گزارش ایسنا از دومین روز نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی


نمایشگاه «گزیده ای از دستاوردهای شاخص جهاد دانشگاهی» با شعار جهاد دانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش بنیان در دومین روز برگزاری خود نیز میزبان بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.

- نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای شاخص جهاد دانشگاهی با شعار جهاد دانشگاهی؛ الگوی ایرانی ـ اسلامی پیشرفت دانش بنیان در دومین روز برگزاری خود نیز میزبان بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین روز از نمایشگاه معرفی گزیده ای از دستاوردهای شاخص حوزه های پژوهش و فناوری، آموزش و کارآفرینی تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان و فرهنگی جهاد دانشگاهی نیز میزبان حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.

با توجه به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال حاضر مشغول بررسی جزییات لایحه بودجه 1402 هستند، اما این موضوع مهم باعث نشد تا از نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی که در محل نمایشگاه دائمی مجلس شورای اسلامی از روز شنبه (13 اسفندماه) آغاز شده است غافل بمانند و در زمان هایی که مابین بررسی لایحه بودجه به دست آوردند به بازدید از این نمایشگاه نیز پرداختند و در جریان آخرین دستاوردهای شاخص جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ایسنا از دومین روز نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی

گزارش ایسنا از دومین روز نمایشگاه گزیده ای از دستاوردهای جهاد دانشگاهی