مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 13:052023-03-10بين الملل

آمریکا: چین بزرگترین تهدید سایبری علیه ماست


مقام ارشد حوزه امنیت سایبری و زیرساخت آمریکا، چین را بزرگترین تهدید پیش روی کشورش در حوزه امنیت سایبری دانست و مدعی شد که پکن در ضمن تدارک بالقوه برای دست زدن به عملیاتی نظامی در تایوان، - مقام ارشد حوزه امنیت سایبری و زیرساخت آمریکا، چین را بزرگترین تهدید پیش روی کشورش در حوزه امنیت سایبری دانست و مدعی شد که پکن در ضمن تدارک بالقوه برای دست زدن به عملیاتی نظامی در تایوان، در حال درس گرفتن از جنگ در اوکراین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جن ایسترلی، مدیر آژانس امنیت زیرساخت و امنیت سایبری آمریکا گفت: روسیه طوفان است، چین تغییرات آب وهوایی است.

من فکر می کنم چین شاهد این حقیقت در اوکراین است که برای تقویت شانس پیروزی در صورت حمله به تایوان، زیر ساخت در خطر قرار گرفته ما را در اختیار بگیرد.

به همین دلیل همه ما باید احساس فوریت نسبت به تمامی کارها برای تامین امنیت زیرساخت، ایجاد انعطاف، تعدیل و برتری روانی داشته باشیم تا بتوان در برابر آن نوع حملاتی که آنها به دنبالش هستند عملا تاب آورد.

به ادعای ایسترلی، بزرگترین تهدیدات سایبری علیه آمریکا از سمت روسیه، چین، ایران و کره شمالی است، اما چین در بردارنده بیشترین نگرانی برای آمریکا به لحاظ توان نفوذ به زیرساخت های حیاتی آمریکا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: چین بزرگترین تهدید سایبری علیه ماست

آمریکا: چین بزرگترین تهدید سایبری علیه ماست