مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 19:352023-03-02سياسي

مسئولان نگرانی دانش آموزان و خانواده ها را در حوادث اخیر رفع کنند


لازم است نگرانی خانواده های دانش آموزان را در پی حوادث اخیر رفع و برای بچه های مدرسه و اولیای آنها امنیت حاصل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار رادان فرمانده کل نیروی انتظامی کشور ظهر پنجشنبه با حضور در بیت آیت الله جوادی آملی با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار بیان داشت: شما که مسئول امنیت کشور هستید باید بدانید که امنیت با علم و فهم و تدبیر و ادب به دست می آید و امور نظامی دارای سهم کمتری است.

وی بیان داشت: قرآن کریم می فرماید که شما فرزندان ابراهیم خلیل هستند و باید راه پدر را بروید، ابراهیم خلیل بعد از بنای مسجد و کعبه آن را کافی ندانست و گفت این مسجد یک شهر آباد هم می خواهد و سپس گفت شهر آباد، باید امنیت آن حفظ شود وَإِذْ قَالَ إِبْرَاهِیمُ رَبِّ اجْعَلْ هَذَا بَلَدًا آمِنًا، لذا اگر ما نیز قرآنی می اندیشیم باید امنیت را برای همگان حفظ کنیم.

وی اظهار داشت: بر همین اساس لازم است تا با تلاش و کوشش خود، نگرانی خانواده های دانش آموزان را در پی حوادث اخیر رفع کنید و برای بچه های مدرسه و اولیای آنها امنیت بیاورید.

این مرجع نقلید بیان داشت: هیچ کار و حادثه ای در نظر شما سنگین نباشد، بلکه به کار بگویید ما صاحب کار داریم و آن خداست که کل این عالم به اراده اوست و او کارهای سنگین را اداره می کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان نگرانی دانش آموزان و خانواده ها را در حوادث اخیر رفع کنند

مسئولان نگرانی دانش آموزان و خانواده ها را در حوادث اخیر رفع کنند