مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 12:402023-03-05سياسي

اصرار 6 عضو شورا برای استیضاح شهردار اراک/گزینه ای روی میز هست؟


شورای ششم شهر اراک که از روزهای گذشته مسئله طرح سوال و استیضاح شهردار را مطرح کرده بود، در اقدامی، از تغییر کلیددار شهر اراک دست کشید.

- ایسنا/مرکزی شورای ششم شهر اراک که از روزهای گذشته مسئله طرح سوال و استیضاح شهردار را مطرح کرده بود، در اقدامی، از تغییر کلیددار شهر اراک دست کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از حدود دو هفته پیش، جسته و گریخته مسئله استیضاح دکتر علیرضا کریمی، شهردار اراک مطرح بود، هرچند اعضای شورا این مسئله را صرفا در حد طرح سوال از شهردار مطرح کردند.

چهارشنبه هفته گذشته(دهم اسفندماه) صحن شورای شهر اراک برای بیش از 1.

5 ساعت، به شهردار اراک برای پاسخگویی به 6 سوال اعضای پارلمان محلی اختصاص یافت، البته در متن موضوعات مطرح شده از سوی شورا، سوالی به صورت مشخص وجود نداشت و بیشتر سوالات شکل طرح موضوع داشت.

به عنوان مثال در اولین موضوع مطرح شده از سوی اعضای شورا آمده بود، اجرای بودجه محله محور و توجه به مناطق کم برخوردار شهر اراک و ارائه برنامه مدون به منظور ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی شهر و اجرای پروژه های خاص عمرانی و خدمات شهری برای رفع معضلات این مناطق در هنگام تصویب بودجه سال 1401 از اولویت های برنامه ای شورای ششم بوده و شهرداری ضمن تصویب بودجه، متعهد به برنامه ریزی در این خصوص شده است، لیکن شهرداری در یک سال گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار 6 عضو شورا برای استیضاح شهردار اراک/گزینه ای روی میز هست؟

اصرار 6 عضو شورا برای استیضاح شهردار اراک/گزینه ای روی میز هست؟