مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 14:402023-03-17اجتماعي

استقبال از بهار و مسافران نوروزی طبس با نصب 52 المان


شهردار طبس از نصب 52 المان، 15 برج نوری و کاشت 30 هزار بوته انواع گل برای استقبال از بهار و گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید نصیری صبح جمعه در نشست خبری در آستانه نوروز 1402 با اشاره به اینکه شهرستان طبس یکی از مقاصد گردشگری کشور و خراسان جنوبی است، گفت: نصب 52 المان و 15 برج نوری در نقاط مختلف شهر طبس، کاشت حدود 30 هزار بوته انواع گل و بیش از دو هزار نهال مثمر در فضای سبز شهر طبس از جمله اقدامات انجام شده به مناسبت روز درختکاری و استقبال از بهار و گردشگران و مسافران نوروزی است.

شهردار طبس با بیان اینکه شهرداری 25 هزار گل برای نوروز تولید کرده است، افزود: رنگ آمیزی جدول ها، بلوارها، میادین و بوستان های شهر، خط کشی 14 کیلومتر معابر شهری و نورپردازی عیدانه از دیگر اقدامات شهرداری طبس در آستانه نوروز 1402 است.

نصیری با اشاره به اینکه باغ گلشن یکی از جاذبه های گردشگری شهر طبس است و با پی گیری های انجام شده اقدامات بسیار خوبی برای بهسازی این باغ انجام شد.

وی بیان کرد: بهسازی ورودی های شهر طبس یکی دیگر از کارهای انجام شده در آستانه سال نو در شهرستان است که چندی پیش با حضور اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از بهار و مسافران نوروزی طبس با نصب 52 المان

استقبال از بهار و مسافران نوروزی طبس با نصب 52 المان