مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 21:102023-03-02بين الملل

اولیانوف: غرب برای احیای برجام اراده ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «میخاییل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در گفتگو با خبرگزاری روسی «تاس» که امروز (پنجشنبه) منتشر شه است، - نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین تصریح کرد که طرف های غربی برای احیای برجام اراده ای از خود نشان نمی دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در گفتگو با خبرگزاری روسی تاس که امروز (پنجشنبه) منتشر شه است، تصریح کرد که طرف های غربی برجام برخلاف ایران و روسیه و چین، اراده ای برای احیای این توافق هسته ای ندارند.

* غرب برای احیای برجام اراده ندارد وی در این خصوص توضیح داد: برای احیای مجدد توافق هسته ای در این مرحله، تنها یک چیز لازم است: این که طرف ها در مذاکرات وین به پایتخت اتریش بازگردند و سریعاً روند مذاکرات را به نتیجه موفقیت آمیز برسانند.

این امر با توجه به اراده سیاسی مناسب کاملاً امکان پذیر است.

ایران، روسیه و چین چنین اراده ای دارند، اما چنین اراده ای را در کشور های غربی مشاهده نمی کنیم .

* در سخنان امیرعبداللهیان شکی نیست آمریکا و تروییکای اروپا آماده احیای برجام نیستند نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در پاسخ به سؤالی دربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: غرب برای احیای برجام اراده ندارد

اولیانوف: غرب برای احیای برجام اراده ندارد