مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 15:052023-03-20سياسي

نمایشگاه «بهار در بهار» در قم برپا شد


مجموعه نمایشگاه های نوروزی «بهار در بهار» طی مراسمی با حضور امام جمعه قم و با مشارکت دستگاه ها و مجموعه های فرهنگی استان قم در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم حضرت معصومه(س) افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در حاشیه افتتاح و بازدید از مجموعه نمایشگاه های نوروزی بهار در بهار واقع در صحن پیامبر اعظم(ص) حرم مطهر بانوی کرامت گفت: یکی از ویژگی های بسیار خوب این نمایشگاه مشارکتی بودن این نمایشگاه است که تعدادی از دستگاه های استان با همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در برپایی آن ایفای نقش داشته اند.

امام جمعه قم تاکید کرد: حجم بالای اقدامات انجام شده، با برکت بودن، تنوع آثار و مشارکت داشتن دست های با برکت خیرین و دستگاه های مسئول، یک نمایشگاه خوبی را برای زائرین محترم و مراجعین فراهم نموده است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه بسیار دیدنی، جذاب و آموزنده است در حالی که بعضی از نمایشگاه ها فقط جنبه بصری دارند اما این نمایشگاه جنبه تربیتی دارد.

تولیت حرم بانوی کرامت یادآور شد: در این نمایشگاه، مسائل نظام و محورهای مد نظر رهبری به خوبی مطرح شده که بسیار ارزشمند است و لازم است اینگونه نمایشگاه ها در شکل های مختلف ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه «بهار در بهار» در قم برپا شد

نمایشگاه «بهار در بهار» در قم برپا شد