مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 11:042023-03-04دانش

دانشگاه آزاد برای تحولات گسترده در علوم انسانی عزم راسخ دارد


نشست تخصصی تحول و تعالی علوم انسانی ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در واحد آزادشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست تخصصی تحول و تعالی علوم انسانی ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد استان گلستان با حضور علی سروری مجد مشاور ریاست و رییس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان ها دانشگاه آزاد اسلامی، محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، روسای واحدها و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان های گلستان، خراسان شمالی و سمنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر برگزار شد.

سروری مجد در این نشست گفت: مقام معظم رهبری در موارد متعددی به وضعیت نامطلوب علوم انسانی کشور اشاره کرده اند و موضوع تحول و تعالی در علوم انسانی، از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون همواره یکی از موضوعات بحث برانگیز و مهم بوده است.

با این حال، نظام آموزش عالی هنوز نتوانسته به طور تمام و کمال، انتظارات و منویات امامین انقلاب اسلامی در حوزه علوم انسانی را محقق کند.

وی افزود : دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مولود انقلاب اسلامی با رویکرد محمدمهدی طهرانچی با تشکیل معاونتی تحت عنوان علوم انسانی و هنر، نشان داد این دانشگاه برای تحولات گسترده در عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد برای تحولات گسترده در علوم انسانی عزم راسخ دارد

دانشگاه آزاد برای تحولات گسترده در علوم انسانی عزم راسخ دارد