مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 15:102023-03-07سياسي

بنیاد مسکن 40 هزارخانه برای مددجویان می سازد


هم اکنون در حال ساخت 40 هزار واحد مسکونی برای افراد مشمول کمیته امداد در مناطق مختلف کشور هستیم.

  - ایسنا/فارس رییس بنیاد مسکن انقلاب کشور گفت: هم اکنون در حال ساخت 40 هزار واحد مسکونی برای افراد مشمول کمیته امداد در مناطق مختلف کشور هستیم.

  اکبر نیکزاد سه شنبه 16 اسفند در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن فارس اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای این تفاهم نامه، زمین مناسب برای ساخت مسکن ایثارگران واجد شرایط را براساس ضوابط این نهاد انقلابی در مناطق روستایی واگذار خواهد کرد و یا زمین های متعلق به ایثارگران را به طرح هادی مناطق روستایی الحاق کرده و یا با تغییر کاربری این اراضی برای ساخت واحدهای مسکونی موافقت خواهد کرد.

او اضافه کرد: همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به ساخت مسکن مقاوم روی اراضی مسکونی متعلق ایثارگران در روستاها با بهره گیری از تسهیلات بانکی و آورده متقاضیان متعهد شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این نشست با اشاره به برنامه ساخت مسکن در مناطق شهری و روستایی کشور گفت: از مجموع 331 هزار و887 واحد مسکونی در حال ساخت توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، عملیات احداث 101 هزار و 128 واحد در مناطق شهری و 219 هزار و 430 واحد در مناطق روستایی آغاز شده و با سرعت در حال اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مسکن 40 هزارخانه برای مددجویان می سازد

بنیاد مسکن 40 هزارخانه برای مددجویان می سازد