مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 10:202023-03-10ورزشي

6 هزار گل لبخند بر لبان دانش آموزان خراسان جنوبی می شکفد


دبیر اجرایی سی و یکمین جشن مردمی گلریزان خراسان جنوبی گفت: با کمک های خیرین نیک اندیش در این جشنواره در آستانه سال نو6 هزار گل لبخند بر لبان دانش آموزان می شکفد.

- مهدی قمری، دبیر اجرایی جشن مردمی گلریزان خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: در راستای شکفتن گل لبخند بر لبان دانش آموزان نیازمند استان در آستانه بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان  سی و یکمین دوره از این جشنواره مردمی گلریزان برگزار شد.

وی افزود: خوشبختانه شهروندان خیراندیش خراسان جنوبی همچون سال های گذشته از این رویداد فرهنگی و ورزشی استقبالی بی نظیری داشتند.

 دبیر اجرایی جشن مردمی گلریزان خراسان جنوبی تصریح کرد: در این جشنواره مردمی بیش از دو میلیارد تومان تعهدات کمک های نقدی و اقلامی خیرین نیک اندیش ثبت شد.

قمری یادآور شد: هنوز بخش عظیمی از تعهدات و کمک های نقدی و اقلامی شهروندان و مسئولان به سی و یکمین جشنواره گلریزان خراسان جنوبی محقق نشده است و لذا انتظار می روند خیراندیشان نسبت به اجرایی شدن آن اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: براساس تعهدات مسئولان دولتی و شرکت های بخش خصوصی و کمک های نقدی خیران نیک اندیش خراسان جنوبی حدود شش هزار دست لباس با کیفت موحود در بازار تهیه شده تا پس از وصول مابقی مبالغ متعهدین مساعدت به این جشن گلری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار گل لبخند بر لبان دانش آموزان خراسان جنوبی می شکفد

6 هزار گل لبخند بر لبان دانش آموزان خراسان جنوبی می شکفد