مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 09:052023-03-13سياسي

باید از ظرفیت اماکن تفریحی از افطار تا سحر در ایام نوروز و ماه رمضان بهره برد


رییس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از آنجا که سفر درایام ماه مبارک رمضان حرام نیست وظیفه مسئولان این است که متناسب با شرایط ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز جوری برنامه ریزی کنند که هم مسا فران در سختی قرار نگیرند و هم .

- رییس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از آنجا که سفر درایام ماه مبارک رمضان حرام نیست وظیفه مسئولان این است که متناسب با شرایط ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز جوری برنامه ریزی کنند که هم مسا فران در سختی قرار نگیرند و هم روزه داران با مشکل مواجه نشوند.

غلامرضا شریعتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروز، بیان کرد: با توجه به این تقارن از همه مردم انتظار می رود که حرمت ماه رمضان را چه در سفر و چه در حضر داشته باشند، اگر همه ما به این قاعده توجه داشته باشیم یقینا هم مسافر می تواند، از مسافرت خود لذت ببرد و هم روزه داران در زادگاه خود دچار سختی نمی شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر نقش مسئولان برنامه ریز در این ایام نیز مهم است.

مسئولانی که وظیفه دارند تدارکات و پشتیبانی های لازم برای میزبانی از مسافران در ایام نوروز را فراهم کنند باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از ظرفیت اماکن تفریحی از افطار تا سحر در ایام نوروز و ماه رمضان بهره برد

باید از ظرفیت اماکن تفریحی از افطار تا سحر در ایام نوروز و ماه رمضان بهره برد