مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 13:052023-03-05سياسي

ضرورت مدیریت مصرف آب در سنت خانه تکانی


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی تاکید کرد: با نزدیک شدن ایام عید و فرا رسیدن سال جدید و فصل بهار از همشهریان درخواست داریم پویشی تحت عنوان «خانه تکانی کم آب» را جدی بگیرند و این سنت دیرینه را با حداقل مصرف آب انجام دهند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی تاکید کرد: با نزدیک شدن ایام عید و فرا رسیدن سال جدید و فصل بهار از همشهریان درخواست داریم پویشی تحت عنوان خانه تکانی کم آب را جدی بگیرند و این سنت دیرینه را با حداقل مصرف آب انجام دهند.

علیرضا طاهری، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز ملی آب، گفت: با توجه به شعار روز جهانی آب و همچنین لزوم تغییر رویکردهای گذشته حوزه آب، شعار روز ملی آب در سال 1401 ریاضت آبی؛ مشارکت همگانی، شتاب در تغییر در نظر گرفته شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه شرایط آبی در استان خراسان رضوی به خصوص شهر مشهد بحرانی است، اظهار کرد: امسال به لحاظ بارش و مخازن سدها به ویژه سدهای آب شرب شرایط مناسبی نداریم.

وی با اشاره به آمار بارش ها در استان و مشهد، افزود: حجم بارش ها در استان نسبت به میانگین سی ساله کاهش 40 درصدی داشته و این کاهش زمانی نگران کننده تر است که حجم بارش ها در مشهد نسبت به میانگین بلند مدت 60 درصد کاهش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت مدیریت مصرف آب در سنت خانه تکانی

ضرورت مدیریت مصرف آب در سنت خانه تکانی