موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 09:302023-03-12اجتماعي

شبکه ارتباطات آرمانی در رویای تبدیل تهران به شهری هوشمند


توجه به دغدغه های شهروندی و فراهم کردن امکاناتی برای ایجاد آرامش و رفاه شهری، همواره از مهم ترین وظایف مدیران و مسئولان خصوصی و دولتی در هر جامعه بوده است.

- یکی از بزرگترین معضلات زندگی اجتماعی در کلان شهرها، تردد و رفت وآمدهای درون شهری محسوب می شود که با توجه به تراکم جمعیت، کمبود معابر و گذرگاه های ایمن، مشکلات سیستم حمل ونقل عمومی یا مواردی از این قبیل به عنوان بحرانی همیشگی یاد می شود که با هم فکری، هم افزایی و همکاری میان مسئولان، مدیران و صاحب نظران به میزان قابل توجهی، رفع خواهد شد.

به همین منظور نشست های سالانه جوامع علمی و مدیریتی کشور پیرامون حوزه های شهری به ویژه حمل ونقل عمومی و مهندسی ترافیک، از ملزومات مدیریت شهری به شمار می رود.

اتفاقی که بعد از گذشت سه سال از بحران کرونا در کشور، امسال همایشی تحت عنوان کنفرانس بین المللی ترافیک و حمل ونقل شهری در تاریخ 15 و 16 اسفندماه 1401 توسط سازمان حمل ونقل و ترافیک کشور و شهرداری تهران برگزار شد.

این کنفرانس بین المللی که در مرکز همایش های برج میلاد به اجرا درآمد، با حمایت مطرح ترین دانشگاه های کشور نظیر دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، دانشگاه علم وصنعت، دانشگاه علامه طباطبایی و بسیاری از پژوهشکده ها و مراکز علمی و موسسات معتبر و نیز مجموعه ای از شرکت های دانش بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه ارتباطات آرمانی در رویای تبدیل تهران به شهری هوشمند

شبکه ارتباطات آرمانی در رویای تبدیل تهران به شهری هوشمند