مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 11:102023-03-18سياسي

امسال 60 هزار پروژه در مناطق محروم افتتاح شده است


جانشین قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به حضور اثرگذار این قرارگاه در عرصه های مختلف عمرانی در مناطق دورافتاده و محروم، خاطرنشان کرد که امسال بالغ بر 60 هزار پروژه توسط این قرارگاه در کشور اجرا شده و به بهره برداری رسیده است.

- ایسنا/فارس جانشین قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به حضور اثرگذار این قرارگاه در عرصه های مختلف عمرانی در مناطق دورافتاده و محروم، خاطرنشان کرد که امسال بالغ بر 60 هزار پروژه توسط این قرارگاه در کشور اجرا شده و به بهره برداری رسیده است.

سردار پاسدار مجیدرضا حسن زاده در آیین کلنگ زنی طرح ساماندهی مدارس سنگی کشور با عنوان شهید آرشام سرایداران که در شیراز اجرا شد، گفت: در مرحله اول طرح ساماندهی مدارس سنگی کشور تعداد 253 مدرسه در قالب 1146 کلاس درس و با پوشش 25 هزار دانش آموز ترمیم و بازسازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، حسن زاده خاطرنشان کرد که تعداد 52 مدرسه سنگی 3 تا 6 کلاسه نیز در استان فارس با پوشش 7 هزار دانش آموز در دستور کار این طرح قرار دارد.

او، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام ظرفیت در راستای محرومیت زدایی تلاش کرده و در این زمینه با سایر دستگاه ها در رفع مشکلات تعامل و مشارکت داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 60 هزار پروژه در مناطق محروم افتتاح شده است

امسال 60 هزار پروژه در مناطق محروم افتتاح شده است