مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 12:252023-03-05سياسي

چرا ضدانقلاب از ادعای مضحک خود درباره مسمومیت دانش آموزان عقب نشینی کرد؟


ضدانقلاب این روزها از هیچ تلاشی برای تشویش افکار عمومی علیه مردم ایران دریغ نمی کند.

- از شایعه تا واقعیت: ماجرای مسمومیت های سریالی در برخی مدارس هنوز ادامه دارد و همین امر موجب نگرانی خانواده های ایرانی شده، اما آزاردهنده خباثت و سم پاشی ضدانقلاب در فضای رسانه ای است.

رسانه ها و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان در اتاق فکر اولیه خود، این مسمومیت ها را به خود جمهوری اسلامی ربط دادند و همان ترفند کار خودشونه را داغ کردند.

اما این ادعا، با عدم استقبال در فضای رسانه ای داخلی روبرو شد و بسیاری این سوالات را مطرح کردند که مگر می شود جمهوری اسلامی که خودش 8 سال درگیر جنگ تحمیلی بود و هرگز حملات شیمیایی علیه دشمنانش انجام نداده حالا دست به چنین اقدامی علیه دانش آموزان خودش بزند؟ مگر فرزندان خود و نزدیکان شان در این مدارس تحصیل نمی کنند؟ جمهوری اسلامی که آمار سواد زنان را از 24 درصد به نزدیک 90 درصد رسانده و بیشتر کرسی های دانشگاه ها هم به بانوان اختصاص داده چرا باید دست به چنین کاری بزنند؟ می شود چنین اقدامی علیه دانش آموزانی انجام دهند که فرزندان خود و سایر اعضای خانواده شان هم در همین مدارس در حال تحصیل هستند؟ اتفاقاً نوک پیکان انتقادات به سمت رسانه هایی است که بودجه و حمایت خود را از کشورهایی می گیرند که در زمان جنگ تحمیلی، عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ضدانقلاب از ادعای مضحک خود درباره مسمومیت دانش آموزان عقب نشینی کرد؟

چرا ضدانقلاب از ادعای مضحک خود درباره مسمومیت دانش آموزان عقب نشینی کرد؟