مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 15:302023-03-16سياسي

رشد 50 درصدی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان قم


با افزایش کمک های خیرین در سال جاری شاهد رشد چشمگیر آزادی مددجویان بودیم، به نحوی که نسبت به مدت مشابه سال قبل، - ایسنا/قم رییس کل دادگستری قم عنوان کرد: با افزایش کمک های خیرین در سال جاری شاهد رشد چشمگیر آزادی مددجویان بودیم، به نحوی که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد 50 درصدی داشتیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری رییس کل دادگستری قم امروز 25 اسفندماه در جمع خبرنگاران با اعلام خبر آزادی 185 نفر از مددجویان غیرعمد زندان های استان، گفت: با افزایش کمک های خیرین در سال جاری شاهد رشد چشمگیر آزادی مددجویان بودیم، به نحوی که نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد 50 درصدی داشتیم.

رییس هیات امنا ستاد دیه استان بدهی این افراد را بیش از 190 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با تلاش های صورت گرفته توسط این ستاد، بیش از 100 میلیارد ریال از بدهی مددجویان از طریق گذشت شکات، پیگیری اعسار، آورده خانواده ها و مشاوره های حقوقی تامین گردیده است.

مظفری بیان کرد: الباقی از طریق کمک های خیرین و تسهیلات قرض الحسنه پرداخت گردید.

وی با اشاره به تقارن ایام نوروز و شروع ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: با استقبال خیرین در همایش گلریزان، شاهد آزادی 30 نفر از مددجویان در آستانه سال جدید بوده ایم که روند آزادی در ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 50 درصدی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان قم

رشد 50 درصدی آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان قم