مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 15:102023-03-19اقتصادي

7 کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان- خاش زیر بار ترافیک رفت


مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: هفت کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان- خاش زیر بار ترافیک رفت.

- عطاء اله اکبری در گفتگو با، افزود: با زیر عبور رفتن هفت کیلومتر بزرگراه از پیش از ظهر امروز یکشنبه 28 اسفندماه 1401 در محور زاهدان- خاش، تعهد اداره کل راه و شهرسازی استان در ساخت بزرگراه در این مسیر به پایان رسید.

وی ادامه داد: طول کلی محور ارتباطی زاهدان - خاش، 175 کیلومتر است که احداث بزرگراه در این محور در قالب پنج قطعه به مرحله اجرا در آمده، به طوری که قطعه یک آن به طول 20 کیلومتر به این اداره کل و مابقی قطعات برای ساخت به شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور واگذار شده است.

وی ادامه داد: در این راستا، تعهدات اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با پیگیری های لازم در تخصیص به موقع اعتبارات، امروز با بهره برداری این هفت کیلومتر با اعتبار 140 میلیارد تومان در این محور ترانزیتی استان به اتمام رسید.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در ادامه، بزرگراه را یکی از ضروریات توسعه این خطه از کشور برشمرد و افزود: احداث بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان- خاش به دلیل واقع شدن در مسیر کریدور تجاری جنوب شرق و در نتیجه حجم بالای تردد کامیون های ترانزیتی از بندر چابهار به مقصد میلک و همچنین کاهش تصادفات، از اهمیت بسیار بالایی در توسعه است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان- خاش زیر بار ترافیک رفت

7 کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان- خاش زیر بار ترافیک رفت