مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 14:152023-03-05سياسي

فرمانده سپاه کرمانشاه: سرنخ هایی از مسمومیت دانش آموزان کرمانشاه به دست آمده است


دشمنان همواره تلاش کرده اند با ایجاد فضای ترس و اضطراب به توطئه های خود برای نابودی اسلام و انقلاب برسند و این بار هم از همین ترفند برای رسیدن به اهداف خود استفاده خواهند کرد.

- دشمنان همواره تلاش کرده اند با ایجاد فضای ترس و اضطراب به توطئه های خود برای نابودی اسلام و انقلاب برسند و این بار هم از همین ترفند برای رسیدن به اهداف خود استفاده خواهند کرد.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در ماجرای مسمومیت دانش آموزان کرمانشاهی سرنخ هایی به دست آمده و در حال بررسی موضوع هستیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار بهمن ریحانی، امروز (14 اسفند) در مجمع عالی سالیانه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، با اشاره به مسمومیت های اخیر دانش آموزان برخی از مدارس، گفت: یقینا ماجرای مسمومیت سریالی دانش آموزان دست های پشت پرده ای دارد و نمی توان منکر تلاش دشمنان برای ایجاد فضای ترس و جنگ روانی با هدف به تعطیلی کشاندن مدارس شد.

     وی با بیان اینکه در ماجرای مسمومیت سریالی دانش آموزان فصل جدیدی از اقدامات دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به نظام استارت خورده، گفت: در این 43 ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره تلاش کرده اند با ایجاد فضای ترس و اضطراب به توطئه های خود برای نابودی اسلام و انقلاب برسند و این بار هم از همین ترفن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه کرمانشاه: سرنخ هایی از مسمومیت دانش آموزان کرمانشاه به دست آمده است

فرمانده سپاه کرمانشاه: سرنخ هایی از مسمومیت دانش آموزان کرمانشاه به دست آمده است