مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 09:472023-03-07بين الملل

چالش های پیش روی رژیم صهیونیستی در ماه رمضان امسال


کارشناس مسائل فلسطین تلاقی و همزمانی ماه مبارک رمضان امسال و اعیاد یهودیان در قدس اشغالی و مسجد الاقصی، را همراه با احتمال تشدید درگیری و نزاعات داخلی بین دو گروه اسراییلی و فلسطینی دانسته است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - جوان نوشت: حمید مهدوی راد کارشناس مسائل فلسطین در یادداشتی عنوان کرد: شهرک نشینان صهیونیست که از یک سو مورد حمایت دولت تندروی صهیونیستی نتانیاهو هستند و از سویی منتقد اصلاحات قضایی نتانیاهو هستند در برگزاری امور دینی و تعصبات قومی و دینی خود اهل تساهل و تسامح نیستند.

اگر چه درگیری میان شهرک نشینان صهیونیست و فلسطینی ها در اراضی اشغالی به ویژه بیت المقدس امر تازه ای نیست و هر ساله شاهد درگیر و نزاع خشونت بار همراه با خونریزی در ماه مبارک رمضان هستیم اما عوامل متعددی موجب شده است که تحلیلگران و ناظران بر این امر تأکید کنند: اولا انگیزه بالای صهیونیسم مذهبی که پس از موفقیت در انتخابات اخیر اسراییل به دست آورد، سموتریچ و ایتامار بن غفیر دو وزیر تندروی صهیونیست در رژیم صهیونیستی هستند که با گفتار و رفتار سیاسی خود طی ماه های گذشته این احساس را به وجود آوردند.

پویش سیاسی همراه با تعصبات مذهبی یهود طی ماه های گذشته در جهت طرح های تهوید سازی قدس و برقراری نزاعات و درگیری های خون بار در قدس اشغالی و سایر شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های پیش روی رژیم صهیونیستی در ماه رمضان امسال

چالش های پیش روی رژیم صهیونیستی در ماه رمضان امسال