مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 09:392023-03-07اقتصادي

توقف تمام پروژه های عمرانی یزد در آستانه سال نو


رییس کمیسیون شهرسازی معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: از دهم اسفند تمام پروژه های عمرانی شهر متوقف شده و مجوزی برای حفاری ها صادر نمی شود تا شهر برای سال نو آماده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی اعتباری صبح امروز در جلسه هماهنگی با معاونین عمران و شهرسازی شهرداران مرکز استان، اظهار کرد: در سطح شهر پروژه های عمرانی با هدف کاهش بار ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در حال اجرا است، اما با توجه به نزدیک شدن به سال نو و ورود میهمانان نوروزی به شهر میراث جهانی، پروژه ها متوقف می شوند چرا که در این زمان زیباسازی و آماده سازی شهر برای رضایت شهروندان یزدی و مسافران اولویت دارد.

وی در خصوص حضور گردشگران و مسافران در یزد تا چند روز آینده افزود: باتوجه به نیمه شعبان و میلاد حضرت ولیعصر (عج) شهرداری باید قبل از سال نو آمادگی میزبانی میهمانان از شهر های مختلف را داشته باشد.

رییس کمیسیون شهرسازی معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: امید است ارائه خدمات به مسافران، فضاسازی شهری، اطلاع رسانی ها و برخورد کسبه مانند سال های قبل در تراز هویت و اصالت دینی و مذهبی هم چنین ارزش شهر میراث جهانی یزد باشد.

پایان پیام/م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف تمام پروژه های عمرانی یزد در آستانه سال نو

توقف تمام پروژه های عمرانی یزد در آستانه سال نو