مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 21:302023-03-11ورزشي

خراسان رضوی قهرمان کشتی پهلوانی دانشجویان کشور شد


مسابقات کشتی پهلوانی دانشجویان دانشگاه های علمی، کاربردی سراسر کشور با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه شنبه در آیین اختتامیه این مسابقات معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی، کاربردی اظهار کرد: در این رقابت ها 158 دانشجو از 22 استان کشور حضور داشتند که در رشته کشتی آزاد، فرنگی و پهلوانی با هم رقابت کردند.

محمدرضا عباسی تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی، کاربردی در رشته های مختلف نسبت به برگزاری رویدادهای ورزشی اقدام کرده و در پنج رشته نیز در سال جاری موفق شده مسابقات دانشجویان را به سرانجام برساند.

وی به مشارکت 25 هزار دانشجو در رقابت های رشته همگانی را یادآور شد و گفت: در کنار کشتی فرنگی، آزاد و همچنین پهلوانی سعی ما بر این است تا تیم ورزشی دانشگاه جامع علمی، کاربردی را برای حضور در المپیاد کشوری آماده و مهیا کنیم.

معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی، کاربردی افزود: اردیبهشت ماه سال آینده مسابقات ورزشی دانشجویان دختر نیز با حضور 2 هزار نفر از دختران دانشجوی دانشگاه جامع علمی، کاربردی برگزار خواهد شد تا رقابت این دانشجویان را در رشته های مختلف شاهد باشیم.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در 2 روز مسابقات کشتی پهلوانی، فرنگی و آزاد که به میزبانی اردبیل برگزار شد خراسان رضوی و لرستان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی قهرمان کشتی پهلوانی دانشجویان کشور شد

خراسان رضوی قهرمان کشتی پهلوانی دانشجویان کشور شد