مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 10:552023-03-04بين الملل

بایدن دموکرات ها را بسیج کرده تا در انتخابات 2024 پیروز شود


جو بایدن سعی دارد در کارزار انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا از چهره های برجسته حزب دموکرات – حتی کسانی که زمانی رقیبش محسوب می شدند – استفاده کند.

- جو بایدن سعی دارد در کارزار انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا از چهره های برجسته حزب دموکرات – حتی کسانی که زمانی رقیبش محسوب می شدند – استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا قرار است نشستی با حضور هیئت مشاوران ملی برگزار کند که از سیاستمداران نوظهور تشکیل شده است، از جمله جی.

بی.

پریتزکر (فرماندار ایلینوی)، جاش شاپیرو (فرماندار پنسیلوانیا) و فیل مورفی (فرماندار نیوجرسی) که خود به دنبال ارتقاء هستند، اما با پیروزی دموکرات ها در حفظ اکثریت سنا در انتخابات میاندوره ای 2022، فعلا در حاشیه مانده اند.

تلاش مقامات کاخ سفید و دیگر متحدان برای انتخاب سخنگویان عالی رتبه نشان می دهد که بایدن قصد دارد رسما نامزدی دوباره خود در انتخابات ریاست جمهوری کشورش را اعلام کند.

تیم بایدن همچنین به دنبال انتخاب شهر مناسب برای برگزاری گردهمایی سیاسی حزب دموکرات در 2024 است که بایدن رسما در آن به عنوان نامزد این حزب انتخاب خواهد شد.

شیکاگو و آتلانتا دو گزینه اصلی دموکرات ها برای برگزاری این اجلاس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن دموکرات ها را بسیج کرده تا در انتخابات 2024 پیروز شود

بایدن دموکرات ها را بسیج کرده تا در انتخابات 2024 پیروز شود