مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 11:552023-03-05اقتصادي

افزایش سطح جنگل های طبیعی گلستان/ چطور نهال رایگان بگیریم؟


معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان شیوه تهیه نهال رایگان منابع طبیعی در هفته درختکاری را تشریح کرد.

- ایسنا/گلستان معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان شیوه تهیه نهال رایگان منابع طبیعی در هفته درختکاری را تشریح کرد.

جهانبخش صادقیان در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به برنامه های اداره کل منابع طبیعی گلستان در روز درختکاری اظهار کرد: همه ساله از 15 الی 21 اسفند ماه به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده تا زمینه برای ترویج و فرهنگ سازی منابع طبیعی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه منابع طبیعی بستر حیات، پشتوانه کشاورزی و امنیت غذایی و زیستی است، افزود: منابع طبیعی اهمیت به سزایی برای هر کشور دارد و در کشورمان نیز منابع طبیعی از لحاظ دینی و مذهبی مورد توجه قرار گرفته و به کاشت و نگهداری درخت تأکید ویژه ای شده است.

معاون امور جنگل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در پاسخ به این پرسش که شهروندان چگونه می توانند برای دریافت نهال اقدام کنند، تصریح کرد: امسال براساس برنامه ریزی انجام شده، نهال ها قبل از آغاز هفته منابع طبیعی به ادارات منابع طبیعی شهرستان های استان ارسال شده و بر این اساس توزیع نهال توسط ادارات شهرستانی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سطح جنگل های طبیعی گلستان/ چطور نهال رایگان بگیریم؟

افزایش سطح جنگل های طبیعی گلستان/ چطور نهال رایگان بگیریم؟