مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 12:502023-03-16پزشكي

تلاش برای تجاری سازی یک فریزر منفی 100 درجه قابل حمل


فناور برگزیده بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در یک شرکت دانش بنیانT یک فریزر منفی 100 درجه قابل حمل برای جابه جایی محصولات با ارزش زیستی طراحی کرده است.

- فناور برگزیده بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در یک شرکت دانش بنیانT یک فریزر منفی 100 درجه قابل حمل برای جابه جایی محصولات با ارزش زیستی طراحی کرده است.

دکتر میلاد اختراعی در گفت وگو با ایسنا، در مورد حوزه فعالیت پژوهشی خود توضیح داد: ما یک دستگاه فریزر قابل حمل منفی 100 درجه پزشکی طراحی کردیم که یک محصول میان رشته ای در حوزه تجهیزات پزشکی است.

وی در مورد کاربرد این فریزر قابل حمل گفت: این دستگاه وسیله ای است برای حمل و نقل اعضای پیوندی بدن که نیاز به جابه جایی و نیاز به دماهای فوق سرد دارند.

همچنین از این محصول می توان برای جابه جایی واکسن هایی مانند واکسن های کرونا که نیاز به دماهایی حدود منفی 80 درجه دارند، استفاده کرد.

این دانش آموخته مهندسی برق و الکترونیک، با بیان این که ما پیش از این محصولی برای جابه جایی محلول های زیستی با ارزش نداشتیم، اظهار کرد: پیش از این نمونه های زیستی با ارزش در کشور به روش سنتی از طریق یخدان ها یا کلدباکس ها و یخ خشک جابه جا می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای تجاری سازی یک فریزر منفی 100 درجه قابل حمل

تلاش برای تجاری سازی یک فریزر منفی 100 درجه قابل حمل