مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 10:052023-03-17سياسي

محاسبه به روز تعرفه عوارض محلی بر اساس قانون جدید درآمد پایدار


بر اساس قانون جدید درآمد پایدار، تعرفه عوارض محلی شهرداری ها به روز محاسبه شده و نمی توان تعرفه سال جاری را به فروردین سال آینده تعمیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی اظهار کرد: بر اساس طرحی که به شورای شهر ارائه و مورد موافقت اعضا نیز قرار گرفته بود، در راستای رعایت حال همشهریان عزیز و فشار اقتصادی حاکم بر جامعه، کلیه ضوابط، مصوبات تعرفه عوارض محلی سال 1401، عوارض مشمول جرائم ماده 100، مطالبات شهرداری از بابت صدور پروانه ساختمان، مشاغل، پسماند، نوسازی و تخفیفات مالی در اسفندماه 1401 عینا تا آخر فروردین 1402 تمدید شده بود.

   وی افزود: هیئت تطبیق فرمانداری شهرستان تبریز نیز برای حل مشکلات جاری همشهریان در این زمینه و مصوبه شورای شهر نظر مساعدی داشتند.

  رسول برگی با اشاره به قانون جدید درآمد پایدار شهرداری ها اعلام کرد: علی رغم موافقت اعضای شورای اسلامی شهر و نظر مثبت هیئت تطبیق مصوبات شورا مبنی بر مساعدت به همشهریان عزیز و همچنین تصویب قطعی تعرفه عوارض محلی سال 1402 شهرداری تبریز، بر اساس قانون جدید درآمد پایدار شهرداری ها، تعرفه عوارض محلی باید به روز محاسبه شود و از این رو نمی توان شرایط و ضوابط حاکم بر سال جاری را به سال بعد تسرّی داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاسبه به روز تعرفه عوارض محلی بر اساس قانون جدید درآمد پایدار

محاسبه به روز تعرفه عوارض محلی بر اساس قانون جدید درآمد پایدار