مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 15:152023-03-14فرهنگي

انتشار کتاب فیلمنامه «کوچک جنگلی» بعد از 40 سال ؛ سریالی که ناصر تقوایی نساخت


‎این کتاب فیلمنامه ای است که در سال های 59 و 60 به جهت تولید یک مجموعه تلویزیونی پانزده قسمتی توسط ناصر تقوایی پژوهش شده و به نگارش درآمده است - انتشار کتاب فیلمنامه کوچک جنگلی بعد از 40 سال ؛ سریالی که ناصر تقوایی نساخت ‎این کتاب فیلمنامه ای است که در سال های 59 و 60 به جهت تولید یک مجموعه تلویزیونی پانزده قسمتی توسط ناصر تقوایی پژوهش شده و به نگارش درآمده است بعد از 40 سال فیلمنامه مجموعه کوچک جنگلی به قلم ناصر تقوایی منتشر شد.

‎به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلمنامه سه جلدی کوچک جنگلی به قلم ناصر تقوایی نویسنده، فیلمساز و عکاس پیشکسوت توسط نشر مس منتشر شده است.

ناشر در معرفی این کتاب نوشته است: ‎این کتاب فیلمنامه ای است که در سال های 59 و 60 به جهت تولید یک مجموعه تلویزیونی پانزده قسمتی توسط ناصر تقوایی پژوهش شده و به نگارش درآمده است؛  اما  پس از سه سال کوشش در مرحله پیش تولید توقیف شد و هرگز به اجرا  نرسید.

مجوز کتاب سه جلدی کوچک جنگلی در تاریخ 25 بهمن 1400 از اداره کتاب وزارت ارشاد صادر شده است و در اواخر شهریور ماه سال جاری منتشر و آماده پخش بوده است؛ اما به دلیل شرایط تلخ جامعه پخش آن به تاخیر افتاد.

آماده سازی و نسخه خوانی کتاب بیش از چهار سال وقت برده و انتشار آن با مشکلاتِ دوران کووید 19 و کمبود کاغذ روبه رو شد و در نهایت به کوشش نشر مس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب فیلمنامه «کوچک جنگلی» بعد از 40 سال ؛ سریالی که ناصر تقوایی نساخت

انتشار کتاب فیلمنامه «کوچک جنگلی» بعد از 40 سال ؛ سریالی که ناصر تقوایی نساخت