مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 15:452023-03-17سياسي

رزمایش مرکب دریایی 2023


فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه پایه اصلی رزمایش مرکب دریایی 2023، امنیت دریایی است، گفت: عمده تمرکز ما در روز اول نحوه هماهنگی ها، همکاری ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، فارس نوشت: رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2023، از ساعات پایانی شب گذشته با حضور یگان های سطحی و پروازی نیروهای دریایی ایران، چین و روسیه در منطقه شمال اقیانوس هند آغاز شد.

دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش پیش از ظهر امروز (جمعه 26 اسفندماه) در ارتباط زنده تلویزیونی با Press Tv درباره رزمایش مرکب دریایی 2023 گفت: پایه اصلی رزمایش مرکب دریایی، امنیت دریایی است و امنیت همه دریانوردان جهان برای ما اهمیت دارد.

وی افزود: عمدتاً تمرکز ما در روز اول رزمایش مرکب دریایی 2023 بر روی نحوه هماهنگی ها، همکاری ها، نجات کشتی های تحت تهاجم و مقابله با تحرکات تروریستی بوده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، مقابله با تروریسم دریایی را جزو اهداف رزمایش مرکب دریایی 2023 اعلام کرد و افزود: امروز برخی نیروهای غیر موجه با حضور در منطقه چالش هایی را ایجاد کرده اند که باید مدیریت و هدایت می شد.

لذا؛ همه ابزار چه در حوزه شناوری و چه در حوزه پروازی در این راستا به کار گیری شد و به میدان آمد و همه تمرینات پیش بینی شده با موفقیت انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مرکب دریایی 2023

رزمایش مرکب دریایی 2023