مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 08:252023-03-08پزشكي

توصیه های رییس گروه سلامت محیط علوم پزشکی شیراز به مسافران نوروزی


رییس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تاثیرات مثبت سفر بر سلامتی افراد، توصیه هایی را برای ممانعت از بروز مشکلات جسمی حین سفر به مسافران به ویژه در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز، - ایسنا/فارس رییس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تاثیرات مثبت سفر بر سلامتی افراد، توصیه هایی را برای ممانعت از بروز مشکلات جسمی حین سفر به مسافران به ویژه در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز، مطرح کرد.

دکتر مسعود قنبریان گفت: بهتر است که در حین مسافرت از خوردن غذا و نوشیدنی در رستوران و مراکزی که موازین بهداشتی را رعایت نکرده و کارکنان آنها فاقد کارت بهداشت معتبر هستند، خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، قنبریان گفت: افراد در مدت زمان سفر، پیش از نوشیدن آب در پارک ها، کنار جاده ها و تفرجگاه ها، به تابلوهای هشدار دهنده دقت کنند؛ از طرفی موادغذایی را در طول مدت سفر در ظروف مناسب و یخدان نگهداری کرده و به یاد داشته باشند که غذاهای پخته شده بیش از دو ساعت در دمای محیط نگهداری نشده و بیشتر از یک بار گرم نشود.

رییس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اهمیت استفاده از محصولات غذایی دارای پروانه ساخت از وزارت بهداشت در طول سفر، گفت: خودداری از خرید و مصرف گوشت دام هایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های رییس گروه سلامت محیط علوم پزشکی شیراز به مسافران نوروزی

توصیه های رییس گروه سلامت محیط علوم پزشکی شیراز به مسافران نوروزی