مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اسفند 1401 ساعت 16:302023-03-03ورزشي

زمین چمن مصنوعی روستای «قلعه روته له» دیواندره افتتاح شد


همزمان با هفته جوان و با حضور مسئولان استانی، زمین چمن مصنوعی روستای «قلعه روته له» از توابع شهرستان دیواندره افتتاح شد.

- دیواندره - همزمان با هفته جوان و با حضور مسئولان استانی، زمین چمن مصنوعی روستای قلعه روته له از توابع شهرستان دیواندره افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز جمعه با حضور محسن فتحی نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و فرماندار، رییس ورزش و جوانان دیواندره و جمعی از مسئولین این شهرستان و مردم این منطقه، زمین چمن مصنوعی روستای قلعه روته له از توابع شهرستان دیواندره همزمان با هفته جوان به بهره برداری رسید.

حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در آیین افتتاح این پروژه ورزشی اظهار داشت: با تلاش مجموعه ورزش و جوانان استان و حمایت نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، اعتبارات مناسبی برای احداث چند پروژه ورزشی در مناطق روستایی جذب شده است که به زودی عملیات احداث 10 پروژه زمین چمن مصنوعی در روستاهای مختلف آغاز می شود.

وی افزود: برای احداث زمین چمن مصنوعی روستای قلعه روته له دیواندره که در زمینی به مساحت 800 مترمربع بنا شده اعتباری بالغ بر یک 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین چمن مصنوعی روستای «قلعه روته له» دیواندره افتتاح شد

زمین چمن مصنوعی روستای «قلعه روته له» دیواندره افتتاح شد