مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 11:302023-03-05سياسي

برپایی 65 جشن نیکوکاری در اردستان


رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردستان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال در 65 پایگاه ثابت و سیار در مدارس و مراکز نیکوکاری شهرستان جشن احسان و نیکوکاری را برگزار می کنند و آماده دریافت کمک های مردم و خانواده ها هستند.

- ایسنا/اصفهان رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اردستان گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال در 65 پایگاه ثابت و سیار در مدارس و مراکز نیکوکاری شهرستان جشن احسان و نیکوکاری را برگزار می کنند و آماده دریافت کمک های مردم و خانواده ها هستند.

ابوالقاسم صادقی، صبح امروز(یکشنبه، 14 اسفند) در مراسم نواختن نمادین زنگ احسان و نیکوکاری در مدرسه مصطفی اردستان با اشاره به چهل و چهارمین سالگرد تاسیس کمیته امداد به فرمان امام(ره)، اظهار کرد: جشن نیکوکاری از امروز هم زمان با سراسر کشور با شعار هر روز عیدی دیگر است در بیش از 50 مدرسه شهرستان اردستان آغاز و تا 21 همین ماه ادامه دارد.

وی افزود: در آستانه سال نو برای تأمین بخشی از مایحتاج و هزینه های دانش آموزان نیازمند مدارس شهرستان، همدلی و همراهی اولیا و فرهنگیان ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردستان، تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال در 65 پایگاه ثابت و سیار در مدارس و مراکز نیکوکاری شهرستان جشن احسان و نیکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 65 جشن نیکوکاری در اردستان

برپایی 65 جشن نیکوکاری در اردستان