مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 22:322023-03-18سياسي

سردار رادان: در برخورد با معتادان متجاهر و سارقان کوتاه نمی آییم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار رادان بعد از ظهر امروز در حاشیه سفر به مازندران درجمع خبرنگاران، اظهار کرد: طرح نوروزی در حوزه راه و پلیس راه در کشور با آغاز سفرها در حال اجرا هست.

وی درباره اقدامات انجام شده حوزه انتظامی ویژه ایام نوروز، خاطر نشان کرد:  فعالیت قرارگاه های نوروزی آغاز شده و تا پایان ایام نوروز به مردم خدمات لازم را ارائه می دهند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور اضافه کرد: در استان مردم مازندران بررسی های لازم انجام شده و با توجه به مسافرپذیر بودن استان نیاز به ارائه خدمات بیشتر هستیم و پس از بررسی های لازم مشخص شده اقدامات مناسبی در این استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: مقرر شده که اقدامات قرارگاه در استان تقویت شود و این روند خدمت تا پایان سفرهای نوروزی ادامه پیدا کند.

فرمانده انتظامی کشور در ارتباط با بحث تصادفات،گفت: با وجود اینکه مردم رعایت کردند اما میزان تصادفات در شأن مردم نبوده و نیاز به رعایت بیشتری دارد.

وی درباره برنامه نیروی انتظامی برای مقابله با سرقت، گفت: همکاران ما تلاش های لازم برای حضور در محله های که نیاز به حضور بیشتر  است را در برنامه کاری خویش قرار داده و تصور ما این است که اخبار خوبی به مردم ارائه دهیم/ سردار رادان در ارتباط با حجاب و عفاف، گفت: جلسات  مهمی در وزارت کشور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: در برخورد با معتادان متجاهر و سارقان کوتاه نمی آییم

سردار رادان: در برخورد با معتادان متجاهر و سارقان کوتاه نمی آییم