مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 12:302023-03-02حوادث

نوسازی علمی ساختمان ها، شرط آمادگی شهرها در برابر بلایای طبیعی


شهردار تهران اعلام کرد که بهترین نوع آمادگی در مقابل بلایای طبیعی، پیشگیری است و ایجاد آمادگی در شهرها تنها با نوسازی ساختمان ها منطبق برقواعد علمی محقق خواهد شد.

- شهردار تهران اعلام کرد که بهترین نوع آمادگی در مقابل بلایای طبیعی، پیشگیری است و ایجاد آمادگی در شهرها تنها با نوسازی ساختمان ها منطبق برقواعد علمی محقق خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی ظهر امروز در حاشیه مانور هوایی با سناریوی زلزله هفت ریشتر در تهران گفت: از صبح امروز تاکنون که مانور زلزله آغاز شده است، مانور انتقال تجهیزات آتش نشانی در یک مرتبه و بعد از آن تمرین انتقال تجهیزات هلال احمر در دو مرحله برای سناریوی زلزله هفت ریشتری انجام شده است و بعد از آن نیز باید عملیات فرود از هلی کوپتر و غیره انجام شود.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های مانور امروز حضور افراد جوان در کنار افراد باتجربه است، گفت: امروز افراد قدیمی و کارکشته در این تمرین حضور دارند و افراد جوان نیز در کنار آنان کسب تجربه می کنند.

زاکانی با اشاره به که تاکنون مانور به خوبی پیش رفته و اهداف در نظر گرفته شده محقق شده است، اظهار کرد: امیدواریم هیچ وقت زلزله در هیچ کجای دنیا نیاید اما به هر حال باید برای مقابله با بلایای طبیعی آماده باشیم و بهترین نوع آمادگی نیز پیشگیری است و امیدواریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی علمی ساختمان ها، شرط آمادگی شهرها در برابر بلایای طبیعی

نوسازی علمی ساختمان ها، شرط آمادگی شهرها در برابر بلایای طبیعی