مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 16:062023-03-07سياسي

لرستان در ماه رمضان «شهر خوبی ها» می شود/ برگزاری برنامه های متنوع با محوریت مردم


مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری برنامه های متنوع در سطح محلات استان در ایام ماه مبارک رمضان و با محوریت مردم خبر داد و گفت: برنامه های این ایام با عنوان «شهر خوبی ها» در سطح استان لرستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین مهدی قدرتی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان که به منظور اعلام برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی لرستان ماه مبارک رمضان برگزار شد، عنوان کرد: عنوان ویژه برنامه ماه مبارک رمضان را شهر خوبی ها گذاشته ایم و به منظور اجرای هر چه بهتر برنامه ها گروه های اندیشه ورز ما جلسات متعددی برگزار کرده اند که بر این اساس راهبردهای ما برای اجرای برنامه ها در ایام ماه مبارک رمضان مشخص شده است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در لرستان محوریت برنامه های ماه مبارک رمضان را عمل صالح قرار داده است، افزود: هدف ما این است که با اجرای برنامه ها حول این موضوع به امت صالح برسیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از تعیین 3 راهبرد مهم برای رسیدن به اهداف مد نظر خبر داد و گفت: بسط و گسترش ایمان و مهدویت در جامعه و حمایت و تقویت کنش های ایمانی در جامعه دو راهبرد اول ما هستند و در قسمت سوم بدنبال نشر خوبی ها هستیم که در این قسمت رسانه ها هستند که می توانند به ما کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان در ماه رمضان «شهر خوبی ها» می شود/ برگزاری برنامه های متنوع با محوریت مردم

لرستان در ماه رمضان «شهر خوبی ها» می شود/ برگزاری برنامه های متنوع با محوریت مردم