مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 08:412023-03-07ورزشي

برگزاری جشن های «محله ها به عشق مهدی» همزمان با نیمه شعبان در محلات شهر قزوین


دبیر ستاد مردمی نیمه شعبان قزوین از برگزاری جشن های «محَله ها به عشق مهدی» همزمان با نیمه شعبان در محلات شهر قزوین خبر داد.

- میلاد جباری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در انقلاب اسلامی حضور مردم کلید حل مشکلات در همه مسائل است و این حضور، هیچ جایگزین دیگری ندارد.

وی افزود: گام دوم انقلاب گام حکمرانی مردم به محوریت جوانان برای آبادانی ایران اسلامی است و حلقه های میانی- تشکل های مردمی به عنوان بخشی از خود مردم راهکار عملی این میدان داری هستد.

دبیر ستاد مردمی نیمه شعبان قزوین تصریح کرد: در این راستا تشکل های مردمی در عرصه های تخصصی نقش واسط بین حاکمیت و مردم هستند و به عنوان حلقه های میانی ایفای نقش می کنند، زیرا به تجربه ثابت شده است هر جا به فرصت های حضور حداکثری مردم تکیه شده نتیجه بهتری به دست آمده است.

جباری ادامه داد: ستاد هماهنگی نیمه شعبان در راستای تسهیل، حمایت و پشتیبانی از جشن های ایام نیمه شعبان و دهه مهدویت و با مشارکت دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری قزوین، تبلیغات اسلامی، شهرداری قزوین، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، شورای اسلامی شهر قزوین،  شورای هیئات مذهبی، جبهه فرهنگی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، کانون مساجد، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی استان تشکیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن های «محله ها به عشق مهدی» همزمان با نیمه شعبان در محلات شهر قزوین

برگزاری جشن های «محله ها به عشق مهدی» همزمان با نیمه شعبان در محلات شهر قزوین