مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 10:302023-03-07سياسي

بزنگاهی حساس برای حضور فراگیر رسانه ای


عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه معتقد است: دولت و حاکمیت باید «پاسخ گو بودن» به مردم را بپذیرد؛ یعنی در بزنگاه های حساس با حضور فراگیر رسانه ای سؤالات و شبهات را پاسخ بگوید و سعی کند شبهه و ابهام را به جای استفاده از روش های مرسوم قضایی و امنیتی از راه اقناع جمعی رفع کند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - الف نوشت: محسن ردادی عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه با اشاره به اینکه رهبری معظم شبهه را نوعی فرصت و بستر برای جبهه انقلاب تعبیر کردند، اظهار کرد: اما برای تبیین بهتر چگونگی رسیدن به این مکانیسم مثالی را از امام خمینی(ره) و بعد از رهبری ارائه می دهم تا مقدمه ای برای بسط و گسترش موضوع باشد.

جمله معروفی است که حضرت امام جنگ را نعمت خواندند.

طبیعی است که ظاهر این عبارت شاید تعجب برانگیز به نظر برسد چرا که جنگ به خودی خود چیزی جز کشته شدن و خرابی و بحران به بار نمی آورد.

اما مرحوم امام در ادامه چگونگی نعمت بودن جنگ را توضیح دادند و بیان کردند آن همبستگی و اتحاد برآمده از جنگ توانست در دراز مدت دستاورد قابل توجهی برای کشور به ارمغان بیاورد که بعدها در لایه های مختلف خودی نشان داد.

به عنوان نمونه تهدید نظامی و امنیتی فرصتی شد تا ایران با اتکا به خود و وجوب رفع تهدید در شرایطی قرار بگیرد که به عنوان قدرت های اصلی نظامی منطقه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزنگاهی حساس برای حضور فراگیر رسانه ای

بزنگاهی حساس برای حضور فراگیر رسانه ای