مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 14:272023-03-13فرهنگي

بچه های مسجد با 19 نمایش در قم به روی صحنه می روند


طی چهار روز برگزاری سومین جشنواره تئاتر بچه های مسجد، 19 نمایش در مساجد سطح شهر قم و پلاتو ماه حوزه هنری قم اجرای عمومی خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، طی چهار روز برگزاری سومین جشنواره استانی بچه های مسجد 19 گروه نمایشی در 57 نوبت، در مساجد سطح شهر قم و پلاتو ماه حوزه هنری قم اجرای عمومی خواهند داشت.

آثار راه یافته به بخش مسابقه از روز دوشنبه 22 تا پنجشنبه 25 اسفندماه 1401 علاوه بر اجراء در حضور داوران در پلاتو ماه، می بایست در مساجد شهر قم نیز دو اجراء داشته باشند.

  همچنین 19 نمایشی که در مرحله بازبینی نتوانستند نظر بازبینان را جلب و به مرحله ی مسابقه راه پیدا کنند، پس از برگزاری اختتامیه، به اجراء در مساجد شهر خواهند پراخت و تنور تئاتر بچه های مسجد گرم خواهد ماند.

9 گروه بانوان در بخش مسابقه و طی دو روز نخست جشنواره از ساعت 14 تا 18 در پلاتو ماه به روی صحنه می روند.

این گروه ها عبارتند از راز گل سرخ از مسجد مصطفی خمینی(ره)، مادرجان سلام از مسجد جواد الائمه(ع)، وداع در حرم از مسجد امام خمینی(ره)، جان پدر کجاستی از مسجد عترت، بچه های انقلاب از مسجد جوادالائمه(ع)، تازه چه خبر؟ از مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، خانواده آسمانی از مسجد حاج غضنفر، آب نبات چوبی از مسجد حسینی و یک باغچه بنفشه برای تو از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بچه های مسجد با 19 نمایش در قم به روی صحنه می روند

بچه های مسجد با 19 نمایش در قم به روی صحنه می روند