مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 15:552023-03-13سياسي

27 کمیته تشکیل برای برگزاری اجلاسیه شهدای استان سمنان تشکیل شد


استاندار سمنان با بیان اینکه در بهار 1403 دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان برگزار خواهد شد، گفت: 23 کمیته برای این منظور طراحی و ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی ظهر دوشنبه در بازدید از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این اداره بیان کرد: در بهار 1403 دومین کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان برگزار خواهد شد که در این راستا 27 کمیته تشکیل و برنامه های عملیاتی و پیشنهادات ارائه شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی گلزار شهدا به عنوان مراکز فرهنگی و قطب دینی در هر شهر و روستا به انجام رسیده است، افزود: سرکشی از خانواده معظم شهدا در استان سمنان نهادینه شده است.

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: در انتصابات استانی تلاش شد مسئولیت ها با اولویت فرزندان شهدا واگذار شود.

هاشمی با بیان اینکه امروز در شاخص ایثارگری، استان سمنان ستارگان درخشانی همچون شهید شاطری و شهدای مدافع حرم را به دنیا معرفی کرده که موجب مباهات و افتخار ما در این استان است، تاکید داشت: هر روز، روز شهید است و همه ما وظیفه داریم تا در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران تلاش نماییم.

وی افزود: استان سمنان سه هزار شهید را زمانی داد که جمعیت آن 450 هزار هم نبود و این نشان از نقش آفرینی مردم این استان در دوران دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 کمیته تشکیل برای برگزاری اجلاسیه شهدای استان سمنان تشکیل شد

27 کمیته تشکیل برای برگزاری اجلاسیه شهدای استان سمنان تشکیل شد