مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 18:102023-03-08پزشكي

اعزام تیم بهداشتی و درمانی به منطقه محروم «فلک الدین» خرم آباد


مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان از اعزام یک تیم بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی به منطقه نیمه برخوردار «فلک الدین» خرم آباد خبر داد.

- خرم آباد- مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان از اعزام یک تیم بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی به منطقه نیمه برخوردار فلک الدین خرم آباد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ مصطفی امیری در سخنانی، اظهار داشت: به مناسبت نیمه شعبان، تیم بهداشتی و درمانی و آموزشی گروه جهادی شهید رهنمون به منطقه نیمه برخوردار فلک الدین خرم آباد اعزام شد.

وی گفت: این تیم مجرب، با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت خرم آباد، تیم بهداشتی و درمانی و آموزشی شهید رهنمون برای ارائه خدمات رایگان به منطقه نیمه برخوردار محروم فلک الدین در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) از توابع شهرستان خرم آباد اعزام شدند.

مسئول‬ بسیج‬ جامعه‬ پزشکی‬ لرستان‬ بابیان اینکه در این اعزام به بیش از 155 نفر در بخش های درمانی، مامایی و بهداشتی ارائه خدمت شد، افزود: خدماتی که در این اعزام ارائه شد‬ شامل ویزیت، معاینه، مشاوره، تست قندخون و فشارخون، آموزش بهداشت و دارو به صورت رایگان به اهالی منطقه بود که باعث جلب رضایتمندی مراجعین نیز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم بهداشتی و درمانی به منطقه محروم «فلک الدین» خرم آباد

اعزام تیم بهداشتی و درمانی به منطقه محروم «فلک الدین» خرم آباد